- Wijzigt uw mobiele telefoonnummer, geef dat dan meteen aan ons door. U wordt immers met uw mobieltje gealarmeerd. Stuur uw mailtje naar info@oisterwijkheartsafe.nl
- Wijzigt uw e-mailadres, geef dat dan ook zo snel mogelijk aan ons door.
Uw e-mailadres is een belangrijke schakel om met u contact te houden. Ook na wisseling van provider voor ‘Alles in 1’-paketten (Ziggo/UPC/KPN enzovoort) wijzigt meestal uw e-mailadres. Geef uw nieuwe e-mailadres zo snel mogelijk aan ons door via info@oisterwijkheartsafe.nl
- Een hart- of circulatiestilstand komt niet alleen overdag voor. Dat betekent dat u ook ’s nachts kunt worden gealarmeerd. Onze ervaring is dat tijdens de nachtelijke uren de respons op alarmering kleiner is dan op andere tijden. Wat wij vaak achteraf horen als reactie op ons info-verzoek is:
– Mijn GSM lag beneden, oproep niet gehoord
– Mijn GSM stond uit, alarmering te laat gezien
– Mijn GSM, daarvan stond het geluid helemaal uit, alarmering niet gehoord
– Mijn Wifi stond uit (bij geïnstalleerde App HartslagNu) en ik ben dus niet gealarmeerd
Dit zijn natuurlijk begrijpelijke menselijke situaties maar ze dragen niet bij tot een ‘heartsafe’ Oisterwijk. Uw rol als vrijwilliger is cruciaal na een alarmering bij 112.
Ga bij uzelf na of u de 3 bovenstaande situaties structureel kunt voorkomen. Het zal een goed gevoel geven als u weet dat toekomstige slachtoffers van een acuut hartprobleem te allen tijde op u kunnen rekenen als goed getrainde vrijwilliger die weet wat te doen.